sahabat,
hadirmu di sambut syukur hatiku,
hadirmu menggembirakan hatiku.
hadirmu sentiasa berpesan padaku,
sembah Allah yang satu,
cintakan Allah dahulu,
baru bahagia itu akan sentiasa aku rasa,
itu pesanmu pada aku.

sahabat,
hatiku juga hati biasa,
yang mempunya rasa cemburu bila kau dengan yang lain,
kekadang ku mengharapkan kau cuma bersahabat denganku,
kau tegur kau milik Allah,
kau pesan pilih Al-Quran sebagai teman,
semoga aku tidak pernah sendiri,
akan mencari Allah dan Al-Quran apabila ujian datang menimpa.

sahabat,
memandangmu menenangkan hatiku,
memandangmu membuat aku ingin kesyurga denganmu,
memandangmu mengingatkan aku pada Nya.

sahabat,
sentiasalah jadi sahabatku sampai bila bila.

:ZieyaZee

aku nekad. biarlah ku bercinta dahulu dengan wanita. wanita yang bergelar sahabat. sebelum aku bercinta dengan lelaki. yang bergelar suami :')