Assalamualaikum .
sekali lagi. hati tertarik untuk membuat jari menari nari  menulis sesuatu disini .
cewahh ayat ! tk seni mana pon ! ahahah.

29jan . Alhamdulillah . berada di bangi ketika ini . dikelilingi insan yang tak mengerti apa  erti sehelai kain kecil yang menutupi wajahku :)
ku pegang kata ibu, takpe la kalau ada satu tempat tk boleh terima kita berpurdah, asalkan kita menutup aurat dengan sempurna.
Allah je tahu isi hati ini . bila bukan depan ajnabi ku mempamerkan wajah asli.
ia, memamg ia dibolehkan . muka bukan aurat . tapi bila kau pernah niat berpurdah untuk menutup wajah disebabkan hal yang Allah je tahu sebab apa, sedikit kecewa dalam hati apabila terpaksa dibuka.
ku tahu, itu ujian dariNya.

okay la jum jum nak cerita kisah eh blur -,-' ahaha
21jan ritu aku pergi kem motivasi dekt ulu yam . family amal hantar . kitaorg sampai lewat . malam . time ceramah nak habis baru sampai. adessss . okay la tak reti nak cerita sangat . nak tunjuk pic je boleh ? :D

ni je tempat yang sempt snap . ada air terjun wooo kat sini.  best tempat dia .

with amalina . sahabat sejati membawa ke syurga :)

ni adik sayang akuuu . maryam . student uitm shah alam

sebelah tu que. yang lain aku tk ingat nama. :( terukkan aku kihkihkih. aku perasan que tu macam ada iras muka aku . eh aku jela kot yang syok sendiri --'

ehem. imam muda asyraf sebelah tu :D

25jan.
aku teman aros dekat kuala lumpur pulak . habis kalau boleh semua tempat dia nak bawak aku jalan . 
tapi Allah lebih merancang sesuatu yang lebih indah untuk kami. pagi ke petang hujan . indah tidur hihihhi .

makan kat kedai ni murahhh . tapi apa tah nama kedai dia -.-' . kat kampung baru 

wehuu  . kat dataran merdeka . boleh pulak time aku datang bangunan tu maintain 1 warna je . cis ! esok datang balik baru okay . ha dapat gk aku tgok bangunan tu bertukar warna hihhihi

tengok air pancut . time ni dia bagi lagu titanic . da la datang berdua dengan kawan sendiri . tak tahu la time tu nak romantik 2 orang camne ahahaah

love . awak saya cintakan awak :D

KLCC ! aku suka tgok klcc ! 

banyak nak cerita tapi okay je la sampai sini . eheehe .. jaga diri jaga iman. 
wassalam wbt