Assalamualaikum bakal jenazah semua *termasuk aku

Alhamdulillah semalam genap 22 tahun :')
dah 22 da. nak kata tak percaya boleh jadi aku terus leka dengan dunia. kena jugak percaya. biar tiap saat aku sentiasa ingat mati sedang berlari pantas kejar aku . aku makin berusia. apatah lagi bumi ni. tkde masa untuk aku terus leka. semoga kita mati dalam keadaan hati yang tidak mati. Allah :') semoga kita menjadi hamba Allah yang menjaga maruah agama.

Alhamdulillah hadiah aku dapat kali ni adalah ketenangan yang Allah berikan. sahabat yang sentiasa ada memberi semangat.
tak ingin pape lagi untuk kali ni . cukulah Allah yang sentiasa berada di hati .




Allah, semoga kesedihan yang muncul  di hati ini Kau jauhkan . benar ku mengharapkan dia ingat 17jan itu . tkpela :') mungkin dia tak pernah lupa aku sahabatnya.
*aku rindu kau sahabat