Assalamualaikum
Alhamdulillah . terima kasih Ya Allah kerana izinkan aku berjumpa dengan sahabat yang memang sangat sangat aku rindui. Nurhuda Ibrahim.
sepatutnya jumpa esok . sepatutnya memang takde niat pon nak jumpa. & sepatutnya aku pon tk dapat jumpa sebab sakit perut yang terlampau.
tapi perancangan Allah tu sangat indahkan ? dapat jumpa serius sebenarnya sakit beransur ansur hilang . Allahu :')

dari ukm pukul 2.30 . sampai kl pukul 3.15 . huda tkde lagi time tu . gelabah kot . tp Allah kan ada . Dia akan jaga kita ;) Aku yakin . tk lama tu huda sampai . memasing pakai niqab . & aku kenal huda pon dari beg dia ehehehe . memula takut gak nak tegur . kot salah orang  . Alhamdulillah betul . fehhhh .

eh apa aku cerita panjang lebar ni :p
yang part paling best kitaorg kongsi makan 1 pinggan . mohon jangan jeles :p kihkihkih
sebenarnya aku lapar >.< tp tk sampai hati sebb huda pon kata dia tk makan lagi . sekali dia pon tk habis -,-'
okay la tknak cerita lelebih . just nak gtahu huda sangat sangat cantik berniqab :')
ya Allah betapa tenangnya hati bila dengan dia.
huda. thanks sebab sudi jadi kawan ina yang entah pape ni --'

okay la wassalam wbt

nak tgok gmbar ? nnti la ^^v