bismillahirahmanirahim .

assalamualaikumm :))
bulan Ramadhan masih berbaki dua hari lagi kawan kawan .
manfaatkan sebaiknya ye sahabat sayang .
mintak ampun banyak banyak kat Allah . semoga segala dosa kita yang lalu di ampunkan . insyaAllah .

uhuk uhuk . da nampak aku pelik ye ? hihihihih .

sambil update blog sambil dengar lagu law kaana bainana dr hafiz hamidun . sebaknyaaaa . Allah :'(

semalam Allah uji aku . sakit . sambil sembahyang aku pejam mata kuat kuat sambil nangis . Allah :'( hinanyaa aku . time sakit, time jatuh camni baru aku ingat Allah . baca Quran sampai keluar keluar hingus . hmmmmmmm hmm .
ngadu kat sahabat aku . dia bagitahu tu semua sebab Allah sayang aku .
Ye . Alhamdulillah sebab ujian ni aku tahu yang Allah masih sayang aku . Allah rindu aku mengadu masalah dekat Dia. Allah :'( aku je sebab kan dunia kadang kadang lupa Dia. lalai . MasyaAllah .  teruknyaa .

ya Allah . terima kasih ye :')
dengan ujian ni mengajar aku erti sabar .. dengan ujian ini diri yang hina ini ingin mendekatiMu .