bismillahirahmanirahim

assalamualaikummmmmmmmmmmmm
heuheuheu :p

Alhamdulillah baru je sampai rumah ni . pheww penat . tadi iftar kat rumah makcik . iftar ramai ramai . meriahnyaaa eheheeh . biasa la memang teruja kalau iftar ramai ramai . aku dari family yg kecil kan :)) sekali da kumpul ramai ramai waoooooohhhh . mihmihmih .

da lepas makan , yang basuh pinggan aku la :'(
makcik aku tanya la asal lain macam rajin ina tu wahahaha . amboiii
then mak aku kata aku da berubah lately ni . uhuk uhuk !
biasa la . aku adalah anak dara yang paling malas dulu hahahaah . takpe la kan . berubah pada benda yang baik . meoww meow ahahaaah .

da jumpa sedara yang da lama tk jumpa ramai la tegur aku makin kurus :'(
sediihhhh .

kepada kawan kawan yang wish raya kat aku . sorryyy tkde respon :'(
aku bukan sombong . nak buat surprise ! hihihihi . tungguuuuu