bismillahirahmanirahim

assalamualaikumm :))
uhuk uhuk da lama tk update blog . tk sangka ada orang tanya mane blog aku . kihkihkih sorry saya hide kan
hmm hm pelik ! ada je makhluk yg nak baca blog aku ni -,-''
apa je tah yang ada . benda yang aku merepek ada la .
and oh ya . banyak da entry yg terpaksa aku delete eheheeh . mungkin tak patut aku cerita dulu ^__^

harini da 27ramadhan . Alhamdulillah .
puasa aku penuhh lagii .
kihkihkih .
boleh la dapat duit rayaaaaaaa . meoww**

nampak tak aku da start merapu -,-''

sebenarnya tujuan utama aku update blog ni nak bagitahu bulan 9 ni aku pergi Shah Alam .
heuheuheuheu . melompat lompat aku bila dapat tahu hal ni .
senyum je sepanjang hari .
aku insyaAllah pergi kursus SHO .alhamdulillah ^__^
SHO tu apa ? hmm tkpe la . kalau nak tahu pergi belaja civil dulu mihmihmih :p

#Alhamdulillah ramadhan kali ni betul betul 'menghijrahkan' aku..
semoga segalanya dipermudahkan . Allahumma Amin :))