Assalamualaikum.
okay la setelah difikirkan fikirkan eh apa benda ayat la. aku nak buat blog ni macam blog aku dulu. buat macam diari. mana tahu umur panjang inshaAllah kahwin, ada anak bila aku dah takde anak aku bukak blog ni dia akan 'ohh macam ni perjalanan hidup umi aku. eh hehehe. berangan ina berangan.

15hb ritu aku ada seminar untuk kem daurah dekat masjid negeri shah alam.
kem tu err disebabkan niat cuma nak isikan masa lapang so bila datang tu terus dorang tegaskan niat biar kerana Allah. sebab apa. memang kalau tk ubah niat tu memang kau akan lari hahha. paling best aku kena marah dengan ketua fasi sebab tak siap modul, memang salah sendiri. start tu aku jadi okay dahh taknak buat kerja tangguh. cukup la tu last kena marah depan orang ramai. malu beb.eh tak malu sangat. tapi jadi nak marah sebab abg tu marah aku depan orang. urut dada cakap sabar. ni teguran dari Allah sebenarnya.

kem ni 3 hari tp ahad pagi tu aku balik awal. & jubh gua tertinggal dekat masjid . nangisss. sebab tu jubah mak aku . hikss sorry mak.

& now 20hb aku jadi fasi dekat masjid jelutong. start 18hb ritu dah datang masjid tido sini. so far okay la. paling seronok aku la kena buli dengan bebudak ni . amboii koranggg hahahah,

 
ni peserta paling aku rapat. suka pelok aku. & cakap muka aku macam emma maembong. malu guaaa. lol ni emma melambong ada la -,-

 

 
sayang semuaaaa. wani, asha. teka mana akuu ehehe. semua ingat dekat sini kitaorg kembar haha. & bebudak ni kata asha tu adik aku. amboi nampak sangat aku dah tua.  

bila nak tidur mesti aku fikir ada hikmah kenapa aku dekat sini. aku jadi fasi ni mashaaAllah macam macam dapat. &bila dapat ilmu dekat sini asyik cakap je dekat diri. malu nya aku. jahilnya aku banyak sangat aku tk tahu .tp Alhamdulillah aku dapat berada dekat sini. kawan dengan geng2 fasi dari macam2 negeri. before ni yes hidup aku sangat sunyi. aku rasa kosong. aku doa bebanyak dekat Allah aku taknak rasa sunyi macam ni. sakit :( 
ya. doa itu senjata kita. teruskan berdoa yang bebaik.yakinn pada Allah. & banyakkan istighfar.

okay last nak letak pic dekat putrajaya ritu.
memula kutuk asha posing camni. last2 tengok balik gambar aku pon ada posing macam ni hahaha. 

kalau asha la yang ambikkan gambar aku memang tk jadi apa. hahah
 
yes. paling sayang. asha dila & neelofa. eh hahaah. & sayang huda jugakkkkk.

okay da pukul 1:20. selamat malam :)

MashaaAllah ayat yang bermotivasi.