Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikumm .
disebabkan internet dirumah sangat pantas maka mood nak update blog sangat membuak buak .
ecehhh hihihiihhh

okay today aku nak bagi 1 pendapat . pendapat tk berapa nak tepat . eh >.<
bagi aku tak salah kita nak berkawan berapa juta orang pon . yepp . yepp . but awak semua perasan tk orang yang ada ramai kawan last last dia rasa selama ni dia cuma ad kawan yang ada time dia senang but tkde masa dia sedih . kononnya last last dia kata dia tk pernah ada orang yang bernama SAHABAT.

ecehhh . kat sini aku  syak orang camni tk sedar akan kehadiran orang  yang bernama sahabat . yelaa . layan semua orang tk kira lelaki perempuan . then bila hati terluka semua salah orang dia akan nampak . mula la kata dia je nak buat baik dengan semua orang . dia je kena jaga hati semua orang . tapi tkde orang nak jaga hati dia . hoiii awak ! tu nama awak tk ikhlas berkawan *maaf kasar*

kadang kadang aku tk puas hati dengan ada setengah perangai . orang yang baru dia kenal bukan main baik . pijak semut, semut tergelak . dengan kawan yang lama kenal di abaikan . then cmne awak yg perangai camni nak ada sahabat baik ?

sebenarnya saya sedang kecewa dengan seorang kawan yg kata tkde sahabat baik . cmne nak ada kalau awak carik saya bila hati awak sedih tapi tkde bila awak ad kawan baru  . maaf :'(