Bismillahirrahmanirrahim

Allahu Allah .
hati yang dimiliki oleh Allah ini mula merindui hambaNya yang lain . orang itu yang berjaya mengetuk pintu hati ini . perlahan lahan dia masuk . walaupun perlahan , penuh kedamaian .
tapi aku terpaksa  tolak . aku belum bersedia . ku mengetahui Allah tahu kenapa .
ku merintih pada Allah jangan hadirkan ia di dalam hatiku kecuali ia sudah halal dan layak untuk hatiku ;'(

hati aku bertungkus lumus, berperang menghalau ia keluar . hatiku halau kasar . walaupun ia turut berdarah  . jejaknya yang sedikit tinggal di hati mulai terukir rindu . Allah :'( jauhkannya . jauhkan laah . walaupun ia amat berat . aku tahu Allah sudah merancang sesuatu yang hebat untuk diri ini . aku mohon hati kuat . untuk membiarkan ia pergi sayu .

aku yakin kesakitan sekarang menghalau ia pergi akan Allah gantikan khabar gembira untuk hati ini nanti . InsyaAllah .