cerita hati . eh ehehehe

salam sahabat sayang.
aku menaip untuk kali ni bukan nak lepaskan masalah kat sini . tk :) cuma mahu berkongsi rasa hati .

siapa2 yang kenal aku tahu la aku dulu pernah ada pakwe? pakwe tu ap ? -,-'' pergi search google.
saya pernah buat silap.Astaghfirullah.
*kejap aku kejap saya**ketuk kepala sendiri**tutup muka*

nak dijadikan cerita now aku sangat bahagia mencintai Allah,ibubapa,sahabat. oh jujur saya sedang berusaha mencintai Rasulullah.saya terukkn . sedang berusaha untuk mencintai lelaki hebat itu? sebelum ni mane pergi cinta tu ? :'(
saya da bagi pada yang tak halal :( Allahu :'(

dan jujur saya kata saya tkde feeling kt org yg bernama lelaki sekarang.
cuba terangkan dekat sahabat semua yg saya tkde rasa perasaan dulu tu lagi. saya tak sayang dia :(
memang sebut nama dia tp tnpa ad perasaan. saya da anggap dia sahabat. itu da indah :)

 ketika saya sedang berusaha menerangkn kat semua orang saya milik Allah sahaja,hati ini hanya untuk Allah dan sy bukan lagi orang yg leka dulu tiba tiba ada suara lembut menyapa sambil membelai hati ini da berkata
"cukuplah Allah sahaja yang tahu apa yang ada di hati awak najwa, pandangan orang biarkan sahaja : tak rugi pape jikalau mereka tidak mengetahui.cukuplah Allah sahaja yang tahu"

sahabat,bercinta la dengan Allah. bahagia dia tidak terkata sahabat. mari lah kita sama sama mencapai redha Allah.
Assalamualaikum :)