Allahurabbi . perasaan ni . betul betul menghimpit jiwa :'(

saya rindu awak sahabat . rindu sangat . Allah je tahu betapa hebatnya perasaan ni sampai satu ketika hati ini tidak mampu dan akhirnya mengeluarkan air mata dan mengalir di pipi.

saya rindu kenangan kita ;'( saya rindu awak kata saya kawan awak dunia akhirat. saya rindu awak kata sayang dekat saya sangat sangat :'(

makin hari makin jauh kan kita ? saya cuba ikhlaskan diri saya kehilangan awak tapi saya manusia biasa . hanya Allah tempat saya bergantung. tempat saya meluahkan semua :'( saya rindu awak.

andai satu hari nanti saya pergi, ketahui la , awak kawan saya yang akan saya usahakan untuk awak ke syurga Allah . insyaAllah jika diizinkanNya saya nak berjiran dengan awak di syurga kelak. :'(
jika semua orang tinggalkan awak keseorangan, ingat lah saya di sini. saya akan sentiasa di sini. sentiasa untuk peluk awak. sentiasa untuk kuatkan awak. sentiasa ada ketika awak susah dan senang. sentiasa berusaha untuk pimpin tangan awak untuk pergi jauh dari tipu daya dunia ni .

saya nak kita sama sama mendapat keredhaan Allah  . :'(