assalamualaikum
nak nangis boleh :'(
huwarrgghhh ni nangis sebab bersyukur Allah dengar doa aku :'(
Alhamdulillah.

semalam aku datang rumah NURUL . konon konon nak settle kan upu . okay carik purse before nak pergi seremban tak jumpa . oh TIDAK ! ic aku !
oke selongkar fail fail yang ada cari salinan photostat ic .
gerak . letak paper tu kat belakang kereta , abang aku hantar sampai seremban . ekkk baik pulak kau hantar aku bagai kehkekhehkkh

pergi rumah adik aku dulu . jumpa dia . lepas rindu ;)
then Nurul takde pulak kat rumah pergi la 'bandar' sebb nurul hantar adik dia pergi klinik . abang aku hantar tepi jalan . penat takyah cakap la . carik nurul alih alih aku sesat ahahahah .
nampak nurul sebenarnya nak nangis da sebab tak tahan penat . and err sebenarnya haus :'( wahahahaha
tiba tiba Ya Allah salinan ic aku ! tertinggal . huwwaarrgghhh . okay aku terus takde semangat . TERIMA KASIH :)

then mak nurul bagi kata semangat . hikhikhik
yee tak semua yang kita nak buat , kita nak . kita akan dapat dengan mudah . yang penting USAHA selagi mampu .
okay la . then nak print surat permohonan . online laa . sekali errgghhhh nape link dia tak boleh bukak .
nurul kata esok try call orang sana. tipu la kalau aku kata aku tak sedih . macam takde harapan je . uhuhuh

and harini . Alhamdulillah syukur tak terhingga abang aku pagi pagi dari kampung datang seremban hantar salinan ic aku and aku bukak link semalam and dengan senyum lebar hiiiiiiii boleh bukak :D

semoga rayuan upu aku dengan kawan kawan aku diterima . InsyaAllah .



*senyum selalu ^^v