assalamualaikum

heeeee .
nak cite apa ye ? * xde idea nak type pon but jari ni still menggatal nak type type .

oh ya . Alhamdulillah . tadi aku sempurna jugak habis puasa . pagi pergi kebun menoreh, pastu teman diana kelua . kena hujan . ikut hati nak je nganga mulut atas moto tu kasi hilang haus kan aahaahahah

tadi mak datang kat aku time aku buka puasa . mak tak bagi aku pergi interview tu esok .. eh kira hari ni laa .. alahai mak . maaf ye . ina janji  takkan tinggalkan mak sorang sorang .
terima kasih mak sebab belikan ina baju kehkehkeh .
pakcik yang jual baju tu kata
'eeshh pakcik mang berkenan betul ngan perempaun remaja yang nak pergi kebun'
ahh pakcik . nyamuk oke !
bla bla bla

tadi petang aku panaskan enjin kereta . ngan linda . naikkan kereta kat atas terus merayau . alang alang penyeluk pekasam la katakan . yang tak boleh blah bawak kereta jalan 1 kampung konon konon nak panaskan enjin kereta pakai kain batik je aku time tu kahkahkah . and boleh pulak cermin kereta xdapat naik . ha kau menggelabah carik kawan tolong mintak naikkan cermin  . awak cermin nak up down guna auto . masalah betul bila benda alah apa jadah eh tu ahahaahah tak berfungsi . kena la datang rumah aros mintak tolong . well aros tu kan penyelamat aku kahkahkah . punya la kereta aku ngada ngada boleh pulak cermin tu naik. bla bla bla . sakit hati ini ahahaah .

#nurul . kau kenapa tadi text aku ? aku tunggu je msg kau :(
ecececehh sedih pulak !