perkara yang mendebarkan . bila aku cek result sekali . Ya Allah . aku carry ???

serius kalau aku takde pegangan agama aku bunuh diri . em tapi aku sentiasa pegang kata kata ni - Allah xkan uji hambaNya diluar kemampuan kita-

oke zati call aku, nangis gila aku . thanx zati sebab ad untuk aku :) sangat sangat terharu kau kata sanggup tunggu aku tok sambung study sama2
thanx gak untuk zubir x putus2 bagi semangat .
untuk kamil . thanx gak ! ahahhaha :p
ila . thanx jugak ehehehe .
umi . thanx jugak la eheheh .
dekat aidil n mira .
ahh untuk sape sape jela yang ada bagi aku semangat .

dengan penuh harapan . aku call puan yang ajar aku subjek yang ad fail tu .

10 minit kemudin




































Tahniah najwa awak lulus semua . ada kesilapan pada result awak .
berderai air mata aku wa cakap lu . happy gila . terima kasih Allah . sedih dalam kebahagiaan :p
mak aku terus panggil aku then peluk kuat kuat . mak pon nangis sekali .
mak cakap ' mak yakin yang anak mak ni boleh'
mintak maaf ye mak ? ILOVEYOUU . terima kasih yaAllah untuk semua ni.

*kalau kita sabar hadapi dugaan tu insyaAllah kita akan mengdapat kebahagian kelak yang kita sendiri x pernah bayangkn :))