assalamualaikum . jap jap


*ila . happy birthday .sorry lambat 3 hari . aipp aku rasa aku orang first la kot sebab da wish sebelum aku balik ritu hikhikhik . kan ?

em ila . rindu . semoga makin tabah selepas ni ye  ? sayang kau :'(

ila ila . ingat tak kita yang dulu-dulu ? time sem 1 bilik kita dekat dekat tapi aku tak tahu pon kau 1 blok ngan aku time tu ahahahha . last-last sem 1 baru kita rapat . aku selalu datang bilik kau kan ? time final belaja bilik kau sampai tertido . kesian kau xd tempat nak tido aahahah :(

sem 2 kita da jauh . aku duk luar. kau kat asrama . time aku tahu kau tak duduk serumah ngan kitaorg aku cam tak tahu nak watpe . time tu da la aku tak rapat dengan mira, awi nan farah . ezza pon memang la rapat tapi tak la pernah tido dengan dia . aku rasa kekok sangat . aku bape hari kot nangis sebab tu . ahahaha . 
bila birthday aku time sem 2 tu, kau bawak aku pegi pantai . bagi aku frame ngan  kad . warghhh :(

bila sem 3 kita serumah tapi x sebilik . lagi la kita jauhkan ?

sampai 1 tahap tu kan aku nangis aku kata kat diri aku . takpe la . mungkin kawan yang aku sayang takkan jadi kawan baik aku .

sem 5 kita sebilik . ngan ezza . ingat tak meseg kita sebelum masuk rumah tu . kau kata da lama kau nak sebilik dengan aku . sob sob . aku nangis kot time tu ahahah . tu pon kalau kau ingat lagi meseg tu lagi :)

masuk sem 6 ? heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ila ila . maaf sebab penah wat kau sakit hati dengan aku , aku bukan kawan yang baik . sorry :'(
maaf pernah gaduh dengan kau . maaf pernah masam muka dengan kau . aku mintak maaf ye ?

rindu nak tido dengan kau . rindu nak pelok kau macam sem 5 dulu . uhuhuh . nak taw ? kalau boleh bila pegi kelas aku nak sangat jalan dengan kau tapi hikhikhik entah la . bia la :D 

ila ila . nak tahu ? bila kau sedih aku teringin sangat nak pelok kau . nak kuatkan kau . tapi aku x mampu . entah la . aku ni kenapa tah . maluu hehehehe .

ila. sayang kau .

*sorry sebab taip panjang sangat kehkehkeh . harap harap kita dapat jumpa lagi pasni ^__^