kalau la aku ad akak mesti bestkan ??
mesti muka dia lebih kurang macam aku ..
mesti dia cantikkan ?? :)
*****
kalau aku ada akak ..
bila aku gembira mesti aku bole cerita kat dia pasal bahagianya aku time tu . kan ??
mesti dia pon bahagia tengok aku bahagia ^_^
*****
kalau aku ada akak ..
mesti aku boleh kongsi barang-barang aku dengan dia .kongsi semua benda dengan dia.. tido sama-sama. mesti aku x sunyi .. kan ?
*****
kalau aku ada akak.
mesti aku boleh mengadu masalah kat dia.
mesti dia faham
aku boleh tumpang bahu dia untuk lepaskan beban aku ni.
mesti dia akan pelok aku kuat kuatkan ?
*****
Ya Allah kalau la aku ada :'(
tap aku tahu semua ini ada hikmah .. kan ?
kalau aku ada akak mungkin aku lemah . mungkin semua benda aku nak harap dekat dia . mesti aku mengada ngada ahahhaah .
tapi bila aku sorang sorang , aku boleh berdikari . aku jadi kuat . aku x mengharapkan dekat sape sape .

Ya Allah aku bersyukur apa yang dah Kau kurniakan padaku .
#xpe aku xd seorang akak tapi Alhamdulillah aku ada Allah.