Alhamdulillah . sehebat mana pon ujian yang datang, aku masih ada family dan sahabat yang sentiasa ada untuk aku .yang beri aku kekuatan untuk tempuh dugaan tersebut dengan sabar :))

apabila diberi ujian dari Allah . wanita menangis bukan kerana mereka lemah, tetapi mereka sedang mengumpul kekuatan untuk tempuh dugaan tersebut.

ye aku wanita . err tak kan lelaki kot . aku tak kuat mana . seriously . bila datang ujian kat aku, benda pertama aku buat mesti menangis . yang penting 1 je . ingat Allah . nescaya ujian yang berat mana pon datang kita boleh tempuh . Allah tu maha penyayang . mana mungkin dia uji hambanya lebih kemampuan hambanya itukan ? kita ni je kadang kadang melatah lebih . hekhek >.<

sorry mata . kesian awak . makin kecik saya buat . awak mesti da faham saya . kan kuat nangis . xpe lepas final saya bagi awak hadiah . kita pegi cuci mata awak tengok lelaki idaman wahahahahah

=kadang kadang aku rindu nak jadi aku yang dulu -___-''