ehehe mengupdate blog lagi before sambung buat projek .. biasa la .. tangan aku ni gatal kan ?? upss tapi tuan tangan ni x gatal taw ! dia baik + comel lagi ahahah .*oke mula perasan .. ehem ehem .. tadi aku ada la terbaca 1 blog ni .. cite pasal persahabatn di alam maya .. alamak ! apa tu ! ahahah ecececee wat2 xtahu plak . ala persahabatan yang bermula di facebook ke ..twitter ke .. pape jela :)) ahahaha . eh nape plak aku nak cite pasal tu ?? oke2 cenggini kesahnya . aku pon ada alami .. n now still kekal bermanja bermesra dengan dia eheheeh ..
orang kata kita ni lebih suka cerita masalah kita, pape jela pasal hidup kita dekat dia . n kita sebenarnya jadi diri sendiri bila dengan dia .. oke tu aku alami .. sumpah x tipu ehehee .. sahabat dengan orang yang kita kenal kat alam maya ni n x pernah pon jumpa dia tapi kita boleh jadi sayang kat dia sangat sangat kan ? tapi kadang kadang kena gak hati hati kan ?? manusia ni macam macam jenis .. bergantung kat diri sendiri nak menilai sahabat alam maya kita tu ohohoh . tapi kejap ! aku da pernah jumpa oke sahabat alam maya aku tu .. bila da jumpa ha ! jadi makin sayang taw! eh eh tapi sahabat alam maya aku tu perempuan oke .. cantik taw ! baik plak tu macam aku ahahaha.. Alhamdulillah da setahun lebih kitaorg kenal but mula rapat akhir tahun 2010 lepas ..
sahabat alam maya ni bagi aku la kitaorg kekal sebab errr pa ye ?? ahhhahaa .. entahla .. sebab kitaorg jadi diri sendiri kot . then banyak persamaan antara kitaorg ni .. then dia pon ak da anggap cam kembar aku .. then dia selalu ada time aku susah senang then aku cuma hari hari doa semoga persahabatn ni kekal sampai bila bila ^_^

hazieyatulnajwa. Hamdan : tapi nak bagitahu aku cinta Hairil !uppps !