Kawan bukan 1 tapi berjuta..
Bukan untuk diguna tapi untuk dijaga..
Bukan untuk dimusuhi tapi untuk disayangi..
Bukan untuk sementara tapi untuk di ingati..
Bukan untuk ditinggalkan tapi untuk dirindui..
Bukan hanya disini tapi di mana2...
Bukan setakat ini tapi hingga hujung nyawa..

Ya Allah,sentuhlah hati sahabatku ini..
Saat dia jauh dariMu..
Peliharalah imannya selalu Ya Allah..aminn..

<UntukMu Sahabat>

Aku menadah tangan berdoa memberitahu Tuhan..
Aku bersyukur kerana Allah telah mengurniakan seorang sahabat sepertiMu kepadaku..
Ya Allah ku mohon agar engakau sentiasa mencurahkan rahmat kepada sahabatKu..
Wahai sahabat aku berjanji jika semalam aku adalah sahabatMu..
Hari ini aku masih lagi sahabatMu..
Dan jangan risau mengenai esok..
Aku akan terus menjadi sahabatMu..
Itulah hadiahku kepada KESETIAAN SAHABAT......

*bukan senang nak carik kawan susah n senang .. kawan time senang siezly sangat banyak tapi kawan time nangis dorang ni la selalu ada .. time aku sedih salah seorang ni la akan aku ingat .. aku rindu .. time aku nangis salah seorang ni la akan pujuk aku .. time aku jatuh, salah seorang ni la yang bagi aku kata kata semangat .. time aku da x berdaya, salah seorang ni la yang akan buat aku ketawa ..  ya Allah, semoga persahabatan kami kekal sampai bila bila.. Amin ..