bila orang tanya 'camne kau boleh anggap dia sahabat sedangkan kau x penah jumpa dia'.. hanya bibir mampu tersenyum nipis .. bila orang tanya 'camne kau boleh sayangkan dia dan anggap dia sahabat baik kau sedangkan kau x penah jumpa' uhuhuhh .. air mata mula jatuh perlahan mengalir dipipi .. em camne aku berhubung dengan dia ?? melalui doa .. ya ! hanya tu je aku buat tok doakan kesejahteraan hidup dia ,, cuma dengan mendoakan dia sahaja buat aku lepaskan rindu aku dekat dia .. untuk menjadi sahabat yang baik x perlu untuk jumpa tiap tiap hari kan ?? if orang tanya kenapa ?? aku xnak gaduh dengan dia .. aku xnak sakitkan hati dia .. aku x sanggup .. aku x berani .. dia sahabat aku dunia akhirat ,, insyaAllah .. bila orang tanya nape kau mula jauhkan diri kau dari dia ?? bibir mula terukir jelas ketara .. aku kecik ati dengan dia sebenarnya .. kelakakan ?? eheheh entah . hati aku terlalu sensitif bila berkawan dengan dia .. aku jadi seorang gadis remaja yang pelik *geli plak ayat aku kehkehkeh .. tapi tu la jadi dekat diri aku .. if orang tanya mane ina yang brutal ?? eh brutal ke aku ?? x laaa .. aku seorang yang lemah sebenarnya .. SUMPAH ..xkuat mane pon .. tapi aku berusaha untuk jadi orang yang kuat ,, bila orang tanya x takut ke bila kau jauhkan diri dari dia, dia akan lupakan kau ?? emm entahlah .. mungkin aku akan nangis tapi xperlu dia balas apa yang aku da buat dekat dia .. aku da cukup bahagia ada kawan yang baik macam dia .. bahagia sangat sangat .. sahabat , bila aku da xd .. bila aku da xmampu doakan tok kau lagi bole aku mix sesuatu dari kau ?? doakan untuk aku plak ye ?? aku sayang kau sangat sangat ^_^