Hepi Bufday Ermawatie

amboi mentang mentang da bole bukak blog aku bukan men rajin betol la jari aku ni nak menaip kat blog terindah aku ni ..*indah celah apa tah !
oke jangan merapu wahai najwa yang comel, cantik menawan woi wahahaha ..
oke2 sebenarnya nak gtaw arini 21/8/2011 merupakan tarikh yang agak istimewa sebab ianya merupakan tarikh kelahiran kawan baik intan payung aku time kat teknik dulu wuhuhuh ..
ermawatie nama diberi .. indah jelita paras rupanya. . *oke ngantuk ahahaha
 sapekah dia .. meh meh aku kasi korg tgok muka dia .
*opppss pix dia bersama buah hati dia la wehehehehe ..

ema .. ni untuk kau :
  • semoga Allah memperluaskan rezeki kau dan family kau ..
  • semoga kau berjaya dunia dan akhirat..
  • semoga kau bahagia bersama si dia ehem ehem kau tu sehingga akhir hayat ..
  • semoga kau dapat apa yang kau nak..
  • jangan lupakan aku taw ..
  • n aku nak gtaw aku sayang kau sangat sangat ema .. thanx sebab sudi jadi kawan yang terbaik untuk aku :))
  • ILOVEYOUU SAYANG ^_^
*mood : sedih + hepi