PUASA =,=''

ALAMAK !! 
esok da puasa  ??? eheheehhe
SUMPAH cam x caya je esok puasa ..
sebenarnya aku lpe oke aku da ganti puasa aku ke belum .. ahahahahha .. 
tapi aku cam ingat ingat lupa taw yang puasa tahun lepas aku rasa aku puasa penuh ^_^ .. auwwww .. 
aku ni lelaki ke perempuan ?? boleh puasa penuh lak kan ??? kehkehkeh ..

haaa di kesempatan ini saya nak mengucapkan selamat hari raya eh ehe eh cek mek molek .. bukan raya la .. PUASA .. ahaha .. saya nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK :)) .. jangan ponteng ponteng taw .. nanti lau awak puasa penuh saya bagi awak duit raya .. ha syuke x ?? syuke kan ?? kehkehkeh .. bajet manje plak .. 

kepada mak dan ayah .. adik abang , kekasih , sahabat, kawan-kawan .. jangan ponteng puasa ye ?? saya sayang korang sangat sangat .. LOVEYOUUUUU..


No comments: